Un studiu recent de la Universitatea Newcastle a adus lumină asupra beneficiilor potențiale pentru sănătatea mintală ale includerii sucurilor de fructe 100% sau a smoothiilor în dietă. Prin examinarea efectelor creșterii consumului de fructe și legume, cu accent pe adăugarea unui pahar zilnic de suc de fructe sau a unui smoothie, cercetătorii au încercat să înțeleagă cum astfel de ajustări dietetice ar putea influența scorurile de depresie.
Principalele concluzii
Studiul, care a implicat 42 de participanți, a arătat că cei care au consumat un pahar zilnic de suc de fructe 100% sau un smoothie, ca parte a consumului crescut de fructe și legume, au raportat scoruri de depresie mai mici după o perioadă de patru săptămâni. Acest lucru sugerează că consumul unui pahar zilnic de suc de fructe 100% sau a unui smoothie poate contribui, într-adevăr, la îmbunătățirea stării de spirit și la reducerea simptomelor de depresie.










