Un studiu recent a adus lumină asupra efectelor consumului de alimente dulci asupra sănătății și poftei noastre, dezvăluind unele insight-uri surprinzătoare. Trialul, care a durat șase luni, a implicat participanți care au fost repartizați în grupuri cu diete cu niveluri diferite de dulceață: ridicat, scăzut sau mediu.
Principalele concluzii
Studiul a constatat că nu există diferențe semnificative în ceea ce privește preferința pentru alimente dulci între grupurile cu diete diferite, și nici diferențe semnificative în ceea ce privește greutatea corporală sau markerii legați de diabet și boli cardiovasculare. Mai mult, participanții au tendința de a se întoarce la obiceiurile lor alimentare anterioare după încheierea trialului, sugerând că modificările dietetice nu pot avea un impact de durată asupra sănătății sau poftei.










